Wednesday, February 2, 2011

kau


wahai sekalian lelaki di luar sana
especially pada kau, ye kau la
adakah anda faham tentang fakta
TELAH BERPUNYA
atau anda perlukan penjelasan yang amat terang
statement ini memberi maksud bahawa
empunya badan telah dimiliki
oleh itu anda tidak boleh
dengan sesuka hati
tanpa pengetahuan pemiliknya
mengambil atau mencuri dari simpanan
FAHAM?
ape yang tak clear lagi?
aku dah tunjuk aku tak nak pun kawan dengan kau
so tak payah la konon2
nak tunjuk effort kau meraih simpati
aku benci la bengong
aku tak nak make friends pon
dah cukup la kawan2 aku sekarang
tu pon tak terlayan
ape hak kau sampai nak cakap
aku ni jahat same macam perempuan lain kat luar
hello, aku ade standard sendiri untuk memilih kawan
yargh maybe sebab tu aku tak pilih kau
kau tak beri ape2 petunjuk kau akan
bagi aku advantages dalam hidup
nama kau pun aku tak tau la
lagi mahu jadi kawan..bodoh la tu
rase macam buang mase nak reply txt kau

pst : eyh ce'ex betol la kau cakap
budak kat luar mmg cmni la
haduh susah hidup takde
sosial life ni

No comments:

Post a Comment