Thursday, February 3, 2011

driving


semalam pegi belajar driving dengan ayah
ceh, konon nak memantapkan
tapi rupenye makin terok je
apedah, lepaskan class pun tak lepas
berapi kali termati enjin
waaaa..bile nak pandai ni
after aku turn mama
hahaha..ni lagi syok

mamaayah

bang,nak jalan macam mane?
lepaskan class, tekan minyak sikit
kalo terbabas macam mane?
gerak tak lagi dah pikir terbabas..
ni asal tak gerak2 lagi ni?
ade budak tengah joging. sebok je
la..bukan kacau pun
tak boleh, kang tersodok anak orang
tengok tu kete tu pulak nak stop
budak naek basikal ni memang la.
mendengki aku je
hahaha..ade pulak salah diorang
jalan ni bukan awak sorng punye
sume orang gune

dan aku tidak mampu untuk berkata-kata
sebab sebok gelak teebahak-bahak
bile dengar mama cakap macam tu
mama kate
"mama amik exam comp dengan akak,
belajar kete dengan ikmal
lulus dengan balqis"

hahahaha... hebat mama aku ni
tapi aku bangge dengan die
dari orang yang sangat takut dengan kereta
jadi orang yang semakin berani
GO MAMA


No comments:

Post a Comment