Saturday, September 11, 2010

mimpi




aku mimpi ustaz malam tadi. Dalam mimpi tu,
die masih hidup, senyum je.Muka dia suci. On
the time aku tau he still alive, aku rase aku lah org
yang plg bahagia dalam dunia ni. Tak tau kenapa
tapi dalam mimpi tu, aku macam hopping gile
die hidup balik. KENAPA? Sebab aku bnyk sgt dosa
dgn die ke? Dalam mimpi tu, die willing untuk jadi
abang aku.Seriously, time tu aku rase gile punya
bahagia. Dia dengar je aku bebel, cakap x pasal.
Ya Maha Kuasa lagi Maha Kaya,
kau tempatkanlah Ahmad Akhtar dikalangan
umatmu yang beriman yang sentiasa mengingatimu,
kau berikanlah dia segala keistimewaan
para syuhada, kau permudahkanlah urusannya.
Sesungguhnya dia seorang yang sangat mulia budi
pekerti, penyabar dan menyenangkan. Kau tenteramkan lah
dia disana. Sesungguhnya kami disini amat menyayanginya
dan mengharapkan pertolonganmu untuk memeliharanya.

No comments:

Post a Comment