Friday, July 1, 2011

aku benci BILE...

1. BILE ADA ORANG SURUH AKU AMIK BENDA YANG LAGI DEKAT DENGAN DIA
   Padahal lagi dekat dengan die, nak jugak suruh aku amek. memang agak siot kan macam tu. nampak
   bebeno nak balas denda sebab aku nampak agak rela. ape de hal? jeles ke?

2. BILE ADA ORANG TAK PANDAI NAK JAGA SENSITIVITY DENGAN WANITA
    Aku tau kau nampak aku macam cool, sedia terima kutukan dan kelangsian kalian. Tapi agak-agak la
   brother. Aku perempuan kot. Nak cakap jangan la macam aku ni gay partner korang. Aku perempuan la  
   derr.Tak kan aku kene tau jugak benda2 carutan orang lelaki.

3.BILE AKU KENE ULANG BENDA YANG SAMA
   Ni satu lagi hal. Tak sampai 5 minit aku cerita, die tanya benda yang same. kalo nak tau penambahan tak
   pe. tapi tanya benda yang aku dah jawan. WEYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHH. Kau memang
   suke benda berlaku 2 kali ke? cukup la aku cakap sekali je.

4.BILE ADE ORANG STALK AKU
   Ni separuh terharu dan separuh geli. OMG. dah la stalk. bile kenal, dah tau sume pasal aku. kantoi gile
   stalker. haha. dah tu bajet gile kawan lame. ok, aku tak layan NEW COMERS.


CONCLUSION

AKU MASUK AIR TENGAH2 MALAM

No comments:

Post a Comment