Saturday, June 11, 2011

liyana syahirah muhammad yusuf



bila pertama kali saya nampak awak,
kita berada di Mufaz Tun Fatimah
masa tu, nama awak memang cukup famous
PELAJAR SECOND INTAKE
DAPAT HIGHER SCORE DALAM EXAM
sebagai first intake, wajib saya rasa tergugat
tapi hasrat nak jadi kawan awak sangat dalam
tu time FORM ONE

FORM TWO
kita start untuk jadi rapat bila sama2 jd PRS
seronok sangat bekerja dengan awak
you give a very good commitment
thank sebab percaya kat saya

  Liyana Syahirah, awak tau tak sekarang saya sangat merindui awak? i feel like loosing something important. Selama lima tahun awak depan mata, setiap perlakuan kami di jaga, tiap hari ada nasihat dan tunjuk ajar awak, and bile awak pergi, saya rasa sangat susah nak hidup. Walaupun masa saya tulis post ni maybe awak belom sampai pun lagi US, but rase macam dh lame sangat awak pergi.

  Once a leader, always be a leader. Kami bangga ada kawan macam awak. Awak satu bintang yang paling menyerlah dalam sejuta. Jangan lupakan kami di sini. Kami masih mahukan tunjuk ajar awak. Special thanks daripada saya sebab pasal post awak hari tu. I really appreciate that. Saya tak sangka akan jadi salah seorang rakan yang akan awak ingat. 

once a LEADER always be a LEADER!

1 comment: