Monday, May 2, 2011

Wahyu Terakhir Nabi Muhammad & Misi Gereja Vatican


1. Kita di ajar di dalam biology bahawa untuk mendapatka VITAMIN B dan MENAMBAH DARAH, kita perlu makan hati haiwan dan hati ayam. Sedangkan NABI MUHAMMAD S.A.W tmelarang sama sekali pemakanan organ dalaman haiwan. Pemakanan ini akan melembat akal fikiran kita dan sukar untuk berfikir dengan baik. 

2. Dalam buku sains terbitan Yahudi laknat, kita di larang minum air kopi kerana katanya tidak bagus untuk kesihatan. Sedangkan kopi adalah salah satu minuman kegemaran Nabi Muhammad S.A.W. Dan menurut seorang BISHOP, setiap seorang professor mereka di gereja, akan memegang secawan kopi setiap kali mereka menelaah.

3. Kita diajar bahawa, MAKAN KAMBING akan meningkatkan kolesterol. Sedangkan kambing juga salah satu makanan kegemaran Rasulullah. Ini ibarat mereka sedang memperkotak-katikkan sunnah Rasulullah kita.


4.Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat,

serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,

magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Oleh itu, sedar lah wahai umat manusia dan nasihat-menasihatilah antara kita agar kita tidak mudah tertipu dengan sumber-sumber ilmu yang di terapkan di dalam diri kita oleh para YAHUDI LAKNAT.

1 comment:

  1. lana folo sini ya.. truskn dgn entry2 bru.jum bca entry bru lana di:

    http://lianapm.blogspot.com/2011/05/pernah-makan-ketam-kasutkuda.html

    ReplyDelete