Monday, May 16, 2011

saya tak SEHEBAT mereka :(


event : layan fb dgn blog
mood : agak disappointed dengan diri sendiri
ouh.bila bukak FB then terus pergi dekat group VOCI
most of the post pasal diorang dapat scholar
then ade yang akan buat foundation
after 2 years, insyAllah akan fly
aku fly jugak, tapi aku tak suka dengan cara macam ni
mungkin ada yang cakap aku untung
tapi rase die tak same kan dengan fly because of scholar

tapi aku bersyukur, aku still ade peluang tu
maybe bukan rezeki aku ka untuk dapat scholar tu
and maybe Allah nak aku jadi insan yang lebih bersyukur
dan aku perlu ubah menjadi seorang yang lebih peka
jangan anggap mudah dengan setiap yang aku lalui
sebab setiap satu yang berlaku ada impak pada akhirnya

now, aku tengah fulfill kan hari2 aku dengan sesuatu yang indah

sesuatu yang lebih bernilai lah

ok, special post pada mereka yang dah berjaya dapatkan scholar,
yang akan fly tahun ni or 2 tahun lagi

LIYANA SYAHIRAH
scholar from Exxon mobile in engineering. further her studies in US

NUR AMIRAH AZMAN
scholar from PETRONAS for geophysics in Canada
QISTINA KAMARULZAMAN
scholar from PETRONAS for mechanical engineering in Australia

ZARIEF QISTINA
JPA scholar. twinning program in M'sia 2 years then 4 year in Japan for engineering

FARHANAH RAZALI
JPA scholar. 2 years for foundation then 5 year in ireland for medic
 
ramai lagi actually, just tak lrat nak check dekat FB pasal course diorang
ZAKIAH NORDIN
ALLIA AMALINA
FARAH AMALINA
ADIBAH SYAZWANI
AQILAH ABU
HAJAR JAMIL

mereka hebat bukan?
insyAllah aku pun akan ikut jejak diorag dapatkan scholar tu for second year

so just bersyukur dengan ape yang kite ade

*psst.. I LOVE YOU MUHAMMAD HAZIQ
 

No comments:

Post a Comment