Sunday, April 3, 2011

trip to MAHKOTA PARADE

3 APRIL 2011
Selepas Kenduri Kesyukuran

Sepatutnya malam selepas kenduri, semua orang akan penat, badan rase macam nak tercabut, kaki dah patah. Tapi TIGA DARA PINGGITAN dan SEORANG TERUNA, gila extreme pegi hangout. Cakap denga mama, nak pergi jalan dekat muar je. Tapi disebalik tabir...

roy anis meena mirash

weyh, nak gi mane ni?
WETEX? haha
ape ade seyh wetex. bosan
aku nak gi maen bowling
aku on mane2
MELAKA jom.
haha. on
ON
ON

Trip to MELAKA, started. Macam budak U seyh. Padahal baru lepas SPM. Pergi macam confident gile akan sampai tempat yang nak di tuju.



Laju ke tidak si ROY tu bawak kereta korang pikir la sendiri. bertolak dari rumah 12.30, sampai melaka kol 1. Yang tu satu hal, bile dah sampai melaka, tak tau nak gi mane. Cakap memang senang. "Gi MP jom". Ceh, MP kat mane pun tak tau. Sengal punye driver. Contact orang melaka pun tak gune seyh. Kasi instruction maybe betol, tapi driver sengal. Last2, pusing punya pusing MEENA jerit. " Signboard pegi BANDAR HILIR doh. Belok kiri now! Now!". At last jumpa jugak jalan nak pergi sane. Di sebabkan aku ni rabun so, meena jadi driver ke dua. Penunjuk jalan. Gile gempak seyh, maen terjah je. Sejam terbuang sebab cari jalan. Bile nak parking, kupon pulak takde. Nak beli, nyonya jual kupon pulak sengal. Pergh..sabar jela.

Bile sampai MP, terus cari tempat bowling. Aku dah la tak pernah maen bowling. Gile tak ready kene gelak maen bowling. Tapi ade try jugak la. Ok what for the first try. Even banyak yang masuk longkang, tapi name pon first time kan. haha.

Dalam kol 3.30, kitorg baru habis satu game. Ade satu game lagi doh. So tibai je. Tanpa mengira score, janji habis. Yang diorang ni cool je. Tak pikir nak balik kol bape. Dah la tiket tak beli lagi. Silap2 tido lagi semalam dekat muar.

Time nak balik lagi satu hal. Dah keluar MP dah tak tau nak balik muar. Pusing2, nyaris2 tak excident. Ada ke driver lalu jalan sehala, and kitorg menentang arus. Gile menjerit yang 3 orang perempuan ni. Gile seyh. Pasal mati enjin tak yah cakap la. 6 kali tak termasuk time kitorg menghadapi ROAD BLOCK POLIS. huish..gile menggelabah. Bajet cool je. Banyak gile salah kalo kene tahan

muke SENGAL roy bile menentang arus dijalan sehala

tak pasang P
roy maybe kene tarik lesen
tengah tunggu turn enjin mati

Gile takot seyh. Tak memasal bapak aku kene bayar lesen. aduh..doa je time tu.. DUP..DAP..DUP..DAP.. Lepas doh. Happy nak mampos. Paling happy roy sebab lesen tak kene tarik. Meena happy sebab dare die dekat roy sekali lagi enjin mati, die post dekat blog and FB menjadi. haha. Semua orang jerit seyh time tu. Gile gaban punya happy.

Dan aku, sangat happy. Aku rase ni lah pengalaman paling extreme aku pernah ada. I'm adult now. Yeah. Hopping for the next.....

AKU NAK PERGI MELAKA DENGAN HAZIQ PULAK!
LAGI EXTREME



No comments:

Post a Comment