Wednesday, February 16, 2011

contest : Saya Sayang Kawan-Kawan Saya

this is my first try, my first experience, and and first hope for a contest like this. haha. boleh tak kalau nak mengharap kemenangan? hahaha.


by entering this contest, I hope people will see how much I love my friends, how much I need them in my life


ini lah kami. walaupun ada di antara kami yang mula mengenali awal tahun ketika di tingkatan empat, persamaan dari skop pengalaman duka, gembira dan sebagainya, membuatkan kami kekal bersama sehingga akhir hayat.

Saya sayang kawan-kawan saya kerana, mereka memberi saya erti pengorbanan seorang rakan yang sebenar. Dalam meniti onak ranjau sebagai pelajar, mereka juga memberi saya ruang untuk belajar menghargai hidup sebagai pelajar, menghargai setiap insan yang berada di sekeliling saya dan tidak mudah melepaskan setiap peluang yang menerpa di dalam sangkar kehidupan. mereka sentiasa bersama saya walau ketika susah mahupun senang. Seperti kata pepatah, kawan ketawa mudah dicari, tapi kawan berduka susah berjumpa. Kini saya yakin, saya sudah temui rakan yang sebenar yang saya mahukan dalam setiap detik kehidupan

saya tag contest ini kepada
meyh
tasya
uhant
kaa


No comments:

Post a Comment