Saturday, January 15, 2011

saya mahukan mereka semua

nur syamimi azharuddin

woot..woot
aku rindu kau la gemok
rindu nak main kepala kau
rindu nk tengok muka selenge kau
rindu nak gelak besar2 dgn kau
rindu nak tengok ko makan pill TEENGROW
rindu nak hotgoss dengan kau
rindu nak tengok gigi kau
rindu solat saeng2
rindu nak gaduh dengan kau

walaweyh..aku rindu kau sangat2 sebenarnye.
sejuta dalam seribu baru aku dapat kawan macam kau
kalau kau dapat tengok time aku post blog ni, ko akn nampak
air mata aku jatuh untuk kesekian kalinya
huh..memang aku rindu kau sangat2
even aku jumpa balik kawan2 sekolah lame aku, diorang tak macam kau
happy aku tak macam time aku dangan kau
sumpah weyh.haha emo sekejap


siti zulaikha zulkapri

saya sangat memerlukan awak disini untuk tenangkan saye
saya rindu untuk berkongsi dan mempunyai teman seperti awak
rindu nak dengar awak bagi teori chemistry
kadang2 geram bile dengar awak cakap pasal chem
sebab saye geram tak boleh jadi macam awak
tapi awak sumber aspirasi saye. thanks for the guides

anis afiqah

terima kasih sebab jadi orang paling sabar dengan kerenah saye
saye tau awak hurt tapi ketidakmatangan menghantui saye
sekarang saye rase hilang awak dan menyesal sebab
tak selalu appreciate awak. sedangkan awak selalu buat paling baik untuk saye
saye rindu awak jugak.saye rindu nak share problems dengan awak
percaya lah. macam mane terok saye marahkan awak, dalam
hati saye masih ade taman untuk awak. ily :)

fatin areen azlan

saye banyak juga buat awak nangis
saye banyak buat awak susah
saye banyak hurt awak
tapi dalam hati kecil dan jahil saye
saye sayangkan awak sangat2. kesabaran awak meruntun hati saye
saye tak pernah jumpa orang sesabar awak
tapi saye tahu sabar awak ade hadnye dan saye telah
menguji kesabaran awak. saye mintak maaf sangat2. 1437

balachis

untuk kamu semua
saya hanya mampu untuk menyatakan bahawa
saye sangat sayangkan kamu semua. kamu semua pembawa
sinar dalam hidup saye. hingga hujung nyawa, tiada
sesiapa yang dapat menggantikan tempat kamu semua
thanks for all cares, loves, cries, laughs, and memories

PANTANG UNDUR
SEDIA BERKORBAN

No comments:

Post a Comment