Thursday, January 13, 2011

nasi goreng mariiii :)



woot..woot..

mamameira

kak, masak nasi goreng untuk adik
ha? mana reti.tak nak lah
tak reti la nak kene belajar
aduh. dik, ko kalo tak sedap nasib kau eh

bahan : bawang merah, bawang putih
cili hijau

cara:
1.kupas bawang dan tumbuk dengan lada cili
2.panaskan minyak di dalam kuali
3. bila minyak dah panas, tumis bahan yang telah ditumbuk
4.pecah kan telur dan goreng bersama bahan tadi
5. masukkan nasi dan goreng sampai masak

haha.. macam senang je.
memang la. cakap memang senang.
cube buat.mau nak terbalik kuali.
btw, akhirnye aku berjaya jugak.
haha. and respon dari mama
"sedap akak masak"
ceh2..bangga seyh..haha.market

hari ni, hari luck aku la.
haha. hari ni aku lulus exam computer
hari ni aku berjaya masak nasi goreng.
yes..esok birthday aku
esok jugak dapat duit upah buat coklat
wah3..

eyh ce'ex. aku dah lulus exam ar
sian kau, mesti bosan gile kat sana
haha..tak pe.
aku kumpul duit banyak2
nanti aku belanje kau
tapi kau kene bayar balik
buruk siku? boleh bla
haha :) wink2


No comments:

Post a Comment