Wednesday, January 12, 2011

coklat




apabila zaman belajar berakhir,
zaman menganggur pun bermula
dulu, ramai yg sibuk ckp
aku nak tidur je bile balik rumah
kat rumah, siap ar,sume movie aku tgk
ceh..habuk pun tarak
sume bussy cari job.
bosan la katekan.dulu nak sangat rest



macam diorang jugak la
aku pun bosan dok kat rumah sorang2
bile mama pegi keje,
ayh pergi sekolah,
balqis pergi sekolah
ikmal balik asrama
duh mati kutu aku kt dala rumah ni
tapi aku ade jugak job dlm rumah ni

BUAT COKLAT
yes.. tu lah coklat yang aku buat
haha..market seyh


tapi kalau dah hari2 buat coklat, makan, tido je
bosan aku datang la balik
tak kan aku nak hadap computer ni 25 jam
terbakar berkecai computer ni
lagi mampos aku
bukan setakat coklat,
pasir pun belom tentu aku boleh bakan



No comments:

Post a Comment