Saturday, June 19, 2010

kenapa kena balik school?

bodoh betol.time ni la die nk hilang.semalam tak nak hilang
pulak.aduh..macam mane nak balik kalo x de benda tu.
habis la gigi aku.lambat lg la nampaknye bukak braces ni.Thambi
btol.dalam rumah pon hilang.x kan aqis amek bwt lastik plak kan?
xkan2.mama?nk bwt pe?ikat rambut?oh lg la tidak.putus bnd
tu.Ayh?lg la x.abes mane? toyol amek ke? nk bwt pe?
toyol pki braces ke?maju gile. dh2 lawak bodoh. weyh tolong la
aku nk getah braces tu balik la.x yah la jaki tgk gigi aku.bagi la
balik.
Ni wa beng ni. mcm x kasik balik skolah je.aish. psl getah
ni,mama
marah aku.aduh.bkn aku sengaja nk hlgkan.kalo aku
tau nk
hilang aku dh ltk dlm peti besi tu.tlg la tensyen btol.
Haziq call pon aku xde
mood.siot ar.sume bnd siot.argh!


*sorry membebel

No comments:

Post a Comment